Alla utställningar

6/2 2024

Konstutställning 240206

Välkommen på vernissage den 6 februari kl 16.30 i Delfinen på NFC. Då visar några konstnärliga medarbetare hos Linköpings rättsvårdande myndigheter sina alster.

12/11 2023

Intresseanmälan – konstutställning 6 februari 2024

Vi i Linköpingpolisens konstförenings styrelse vet att det finns många kreativa själar bland våra kollegor inom rättsväsendet i Linköping. Kollegor som håller på med konst på olika sätt. Vi tycker det skulle vara jätteroligt att återupprepa succén från hösten 2022, med en egen konstutställning. Då får du chansen att under trevliga former visa dina verk i en utställning, och vem vet, kanske sälja något, men bara om du vill förstås. 😊 Anmäl intresse senast den 8 januari 2024.

12/10 2022

Konstutställning 221012

Välkommen på vernissage den 12 oktober kl 16.30 i Delfinen på NFC. Då visar några av Polismyndighetens konstnärliga medarbetare sina alster.

31/8 2022

Konstutställning – intresseanmälan

Vi i Linköpingpolisens konstförenings styrelse har förstått att det finns många kreativa själar bland våra kollegor inom rättsväsendet i Linköping. Kollegor som håller på med konst på olika sätt. Vi tycker det skulle vara jätteroligt att få se exempel på detta och vill samtidigt ge dig chansen att under trevliga former visa dina verk i en utställning, och vem vet, kanske sälja något, men bara om du vill förstås. 😊 Anmäl intresse senast den 31 augusti!