240320 – Årsmöte och ölprovning

Årsmötets ordförande Svante Lagman tillsammans med Andreas Fejes från Vreta Kloster bryggeri

Den 20 mars 2024 hölls årsmöte. Efter årsmötet genomfördes en uppskattad ölprovning.

14 av föreningens medlemmar deltog och till mötets ordförande utsågs Svante Lagman. Den gamla styrelsen beviljades ansvarsfrihet och en ny styrelse valdes. Linda Hellman avgick från den tidigare styrelsen. Diana Belic, NFC valdes till nya styrelseledamot och till ordförande omvaldes Mikael Weddfelt, NFC.

Förslaget till uppdatering av stadgarna antogs. Huvudsaklig innebörd är kortfattat att nya medlemmar kan ansluta föreningen ända fram till 30/9 och ändå delta i årets konstutlottning.

Efter mötet hölls en mycket uppskattad ölprovning med Andreas Fejes från Vreta Kloster Nanobryggeri. Otroligt gott och roligt med en fantastiskt entusiastisk entreprenör. En riktig energigivare!