230413 – Liljevalchs vårsalong

Linda Hellman i föreningens styrelse har planerat att besöka Liljevalchs vårsalong den 13 april.
Är du sugen på att följa med: Anmäl dig här och hör av dig till Linda (lindahellman@bredband.net)
Resebokning m.m. görs på egen hand, men det vore ju roligt att åka tillsammans!
Klicka här för mer information och en länk Liljevalchs.

Resan går på en vardag då det brukar vara lite lugnare på museet/konstsalongen. Min resa går med tåg men vill man hellre samåka i bil så kan man göra det. Vi börjar med fika på Vetekatten för att sedan bege oss till Liljevalchs med spårvagn nr 7. Hur länge man vill stanna är upp till var och en. Som avslutning brukar en matbit sitta bra. Har tänkt att Cassi på Narvavägen skulle kunna vara ett alternativ som jag är intresserad av men är öppen för förslag. Sedan går hemresan runt kl. 19. Föreslaget schema nedan är inget man måste följa till punkt och pricka så vill man åka senare eller gå på någon annan restaurang så går det bra. Satt datum är torsdag den 13 april.  Liljevalchs har öppet från 11-20 och entréavgiften är 150 kr. Man får köpa sina tågbiljetter och entrén själv.

Hör av dig till mig om du vill följa med (lindahellman@bredband.net) och anmäl dig i formuläret här bredvid. Helst senast 6 april. /Linda

Torsdag 13 april

• Avgång 07.21 framme i Stockholm 09.23
  • Vetekatten 09.45-10.40
  • Liljevalchs ca 11.00-15.45.
  • Allmän visning av utställningen vid 15.00
  • Restaurangbesök ca 17.00-18.30